5 nasvetov: kako obržati super odpornost tudi v hladnejših mesecih

5 nasvetov kako obržati super odpornost tudi v hladnejših mesecih
Vsak začetek novega šolskega meseca je znanilec hladnejših mesecev, ki so pred nami. S spremembami temperature in ostalih vremenskih pojavov je ravno ta čas v letu najbolj tvegan za nastanek bolezni gripe in prehlada.

Prva linija boja proti boleznim je zagotovo zdrav način življenja. Pripravili smo nekaj koristnih nasvetov, kako se preventivno izogniti težavam ob naglih vremenskih spremembah na prehodu iz poletja na hladne zimske dni.

1. Čiste roke
Čistoča rok je pomembna! S tem preprostim korakom lahko preprečimo širjenje virusov in bakterij. Ko se zadržujete na javnih prostora poskrbite, da si roke temeljito umijete. Prav tako se izogibajte dotikanja nosa, oči in ust. Enostavno in učinkovito!

2. Privoščite si morsko hrano
Stari rek pravi, da je morsko hrano najbolje jesti v mesecih, ki vsebujejo črko ‘R’. Če ste velik ljubitelj morske hrane se verjetno z veseljem prepustite okusom morja, mi pa ponujamo še dodaten razlog. Školjke, kozice, škampi in ostala morska hrana so odlični ojačevalci imunskega sistema. So polni beljakovin, potrebnih za nastanek novih belih krvničk, ki se borijo z virusi. V Solatnem baru slastne morske sadeže dobite v Solati z morskimi sadeži in Tunini solati.


Poskrbite za dobro počutje s hrustljavimi solatami!

3. Znebite se stresa s smehom
Kaj je lepšega kot smeh veselja na turoben jesenski dan? Smeh lahko za vaše zdravje stori še bistveno več. Znanstevniki so našli dokaze, da smeh veča število protiteles in celic, ki se borijo z virusi različnih bolezni. Zmanjšuje tudi stres, ki prav tako vpliva na zdravje vašega imunskega sistema. Zato si vzemite čas za smeh z družino, prijatelji in sodelavci. Za še večjo dozo zdravja ob druženju, priporočamo tudi slastne solate. Ne pozabite! Ob naročilu treh solat vam jih dostavimo brezplačno!

4. Poskrbite za dober spanec
Številni dokazi kažejo, da pomanjkanje spanca zavira imunski sistem in sposobnost telesa za boj proti okužbam. Če trpite za pomanjkanjem spanca, tvegate nastanek prehlada. Poskrbite za dostojen nočni spanec in ohranite vaš imunski sistem v odličem stanju!

5. Poskrbite za svežo hrano!
Narava vedno najbolje poskrbi za naše zdravje in dobro počutje. Za ohranjanje zdravega imunskega sistema je najpomembnejša sveža in zdrava prehrana. Naj bo vaš krožnik poln raznobarvne zelenjave. To zagotavlja visoko vrednost antioksidantov in različnih vrst vitaminov in mineralov. Za ta letni čas je zelo priporočljiva temno listnata zelenjava, ki je polna ključnih hranilnih snovi, zato je še posebej priporočljiva v tem letnem času.

V Solatnem baru skrbimo za svežo zelenjavo vse dni v letu! Le tako lahko našim strankam zagotavljamo slasten in pa predvsem zdrav obrok. Privoščite si polno vreden obrok, ki ščiti imunski sistem v tem kritičnem času v letu. Naročite hrustljavo solato na dom ali v službo!